Trust if only it's enough...

17 Ağu 2009

TeknoSA'ya HAYIR!


Uzun süredir zevkle alışveriş yaptığınız ve özellikle de Sabancı ismine güvenerek bunu yaptığınız da güven konusunda sahiplendiğiniz değerlerin ne kadar da kolay sarsılabilir hatta un ufak edilebilir olduğunu fark ediyorsunuz ne yazık ki. Neden mi! Çünkü neredeyse koca bir yaz dönemi boyunca kandırıldım ve de en sonunda kendimi enayi gibi hissetmeme neden olan bir olayla karşılaştım… Hiç almadığım hatta ucundan kıyısından bile yararlanmadığım bir hizmetten ötürü bu öğrenci ser sefil halimle 20$ + KDV ödemek zorunda bırakıldım. Eğer arada bir daha satın alma imkânımın yakın gelecekte hiç bulunmadığı bir dizüstü bilgisayar ve de kaybetmekten ödüm koparcasına korktuğum bilgilerim olmasaydı işler çok daha fazla içinden çıkılmayacak hale gelebilirdi. Güya amacım akıllılık ederek TeknoSA’nın bana lütfederek sağlamış olduğu 2 yıllık garantinin son günlerinden yararlanarak bu oldukça basit arızadan kıl payı kurtulmak ya da kıl bile kaptırmadan kurtulmaktı. Normalde birkaç günde 30 – 40 lira karşılığında hallettirebileceğim bir teknik safsatayı belki de biraz daha uzun süre beklerim ama olsun en azından cebimden beş kuruş çıkmaz diyerek başladığım bir ölüm kalım macerasının hikâyesidir şu gördükleriniz. Bundan sonra yazdıklarım öznel katkılar dışında tamamen nesnel ve de olup bitenin teknik açıklaması şeklinde olacaktır(!).

Dizüstü Bilgisayarın Şubeye servise gönderilme amacıyla teslim ediliş tarihi: 15 Haziran 2009

Aracı şubenin servis merkezine gönderiş tarihi: 16 Haziran 2009

Şubeden gelen ilk telefon ve de kullanıcı hatası olduğunun bildirilmesi: 27 Temmuz 2009

Sorunun oluşumunun kullanıcı hatasından kaynaklandığı tespit edildiği için tamir işlemi ücrete tabir tutulacakmış ve de tamirin maliyeti 193$ + KDV imiş ama eğer bu ücreti ödemeyi kabul etmezsem eğer tanı ve de teşhis için 20$ + KDV ödemeliymişim. Aksi takdirde ürünü geri alamazmışım (!) O gün ile ilgili en son hatırladığım şey telefonun diğer ucundaki kadının benim KİMİN MALINI KİME VERMİYORSUNUZ höngg bağırışlarımla telefonu kapatışıydı.

Teşhis ve de tanı için belirlenen ücretin bankaya gidilerek paşa paşa yatırılması: 31 Temmuz 2009

Ürünün tekrar elime ulaşması: 4 Ağustos 2009

Bana giren çıkan: Dizüstü Bilgisayarım olmadan geçen 49 yaz günü ve gecesi ayrıca 35 lira ( 20$ + KDV )

Teşekkürler TeknoSA…

1 yorum:

Mert dedi ki...

Teknosa Internet Sitesinde Iptal Islemi Kabusu
On sipariş ile alınan PS3 Slim konsolunu Teknosa internet sitesinden sipariş etme gibi bir hata yaptiktan sonra ertesi gün siparişimin iptalini istedim. Urun daha kargolanmamis ve stoklarina 1 hafta içinde girecegi halde kredi kartımdan tüm tutar cekilmis gordum.Iptal islemi urunun lansman gunune kadar olusturulmadi ve de iptal ettiğim urun Onlarca telefon etmeme rağmen kargo ile gonderildi.Simdi ise 3 4 gündür teknosa yetkililerinin Kargo şirketine urunu geri yollayin mesajını bekliyorum.Kesinlikle muattab bulamiyorum.Senelerdir internetten alisveris yapiyorum ama müşteri hizmetleri bu kadar kötü hiç bir firma gormedim. Bir hafta daha bekletirlerse kredi kartımın ekstre tarihi gelecegi icin tutarin fazinide odemek zorunda kalacagim.Soylenecek pek bir soz yok aslinda.Best buy vs vs gibi dunya devleri Türkiye pazarına girmeye baslamışken bu kadar kotu yonetilen bir teknoloji firması görmek ne kadar üzücü.

VE/VEYA